HTML

Tágítsd a látóköröd!

"A mindenkori labancok itt vannak az országban, és alig várják, hogy a gallérunk mögé pökjenek. " /S.ZS. frakcióvezető/

Nézd és lásd

Utolsó kommentek

  • viteztabornokur (törölt): "Kiss Gábor: A BECSÜLET NAPJA A XX. század végén kevés olyan nyilvános megemlékezés, rendezvény ... (2009.02.16. 08:42) A "fehér nép" menetelése?
  • viteztabornokur (törölt): "Kiss Gábor: A BECSÜLET NAPJA A XX. század végén kevés olyan nyilvános megemlékezés, rendezvény ... (2009.02.16. 08:36) Parádézz, a nap sugarában!
  • viteztabornokur (törölt): "Kiss Gábor: A BECSÜLET NAPJA A XX. század végén kevés olyan nyilvános megemlékezés, rendezvény ... (2009.02.16. 08:35) Támadnak a bölcsészek
  • Schrödinger: Kedves Labancfirkász! Remélem, nem baj, hogy kicsit gondolkoztam, mielőtt reagálok - úgy egy évet... (2008.12.13. 10:14) A "fehér nép" menetelése?
  • a: a (2008.08.06. 08:10) "Február végén zár be a Kultiplex"
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • viteztabornokur (törölt): "Kiss Gábor: A BECSÜLET NAPJA A XX. század végén kevés olyan nyilvános megemlékezés, rendezvény ... (2009.02.16. 08:42) A "fehér nép" menetelése?
  • viteztabornokur (törölt): "Kiss Gábor: A BECSÜLET NAPJA A XX. század végén kevés olyan nyilvános megemlékezés, rendezvény ... (2009.02.16. 08:36) Parádézz, a nap sugarában!
  • viteztabornokur (törölt): "Kiss Gábor: A BECSÜLET NAPJA A XX. század végén kevés olyan nyilvános megemlékezés, rendezvény ... (2009.02.16. 08:35) Támadnak a bölcsészek
  • a: a (2008.08.06. 08:10) "Február végén zár be a Kultiplex"
  • jbjbjb: Tanulj meg magyarul, te seggarcú analfabéta barom. (2008.07.07. 12:04) IN Kuruc.info

Apolitikus ajánlat

CriticalMass 2008.04.20.

Párbeszéd vol.2

2007.12.28. 13:55 labancfirkász

Igyekszem, igyekszem, de nagyon nehéz elvakult megszállotakkal... Tényleg megpróbáltam, alább olvasható az írásos bizonyíték! Levelezésbe kezdtem a "Baszd meg a karácsonyt" címmel zsidó buli a Kultiplexben c. cikk szerzőjével. Korrespondenciák, mondhatom termékeny lett, sokat okosodtam, ja és persze a mélymagyar firkászúr hatására, ma már toleránsabb vagyok...Rengeteget köszönhetek neki.
Ja, nem. Egyik se történt meg, de nem szaporítom a szót, íme a levelezés...

Az első levelet én adtam fel, ez lényegében megegyezik az alábbi, -blogunkon olvasható- cikkel. (_) Innentől, pedig megszakítással:
♦ 
  Feladó: Kuruc.info hírportál <szerk@kuruc.info>
  Címzett: Vidróczki Béni <avidroczki@vipmail.hu>
  Másolat:
  Elküldve: 21:18
  Téma: Re: hanuka buli

 
A Christmas szó előtt nincs 'the' az angolban, judeoköcsög tahó. A
  mass pedig misét is, (tömeget is) jelent, de a Christmas mass előtt
  sincs. Akármelyikre is gondoltak, a lényeg ugyanaz, és ráadásul ez
  is, az is hibás, sután hangzik angolul, bár egyértelműen.
  Fuck Hanuka, barom.

  Rákay

Vidróczki Béni <avidroczki@vipmail.hu> írta, 2007.12.20.:

  Örülök, hogy visszaírtál,
  biztos jelent valamit...
  egy dolgot érts meg kérlek! ez egy grindcore, underground rendezvény volt
  elborult metalzenekarokkal, amik közül egyet pont "ismerek" is (radikális
  amputáció)
  underground-vagyis ellenkultúra
  ez nagyjából a non-komformizmussal felel meg, gondolom ezt a szót már
  hallotad....
  ez a probléma: rögtön elkezdesz zsidózni meg judeoköcsögözni
  bele se gondolsz a dologba és paranoiás vagy...
  egyébként mindezek ellenére szívesen veszem ha kommentet is írsz
  labanchirek.blog.hu
  sok mindennek alapja, hogy meghallgasd a másikat, s mivel
  visszaírtál-azonkívül persze, hogy csuklóból lezsidóztál- feltételezem, hogy            minimálisan
  te is nyitott vagy...
  fenntartom, hogy boldog ünnepeket
  engem egyébként meg nem sértesz meg azzal hogy "fuck hanuka"
  üdv
  Béci


-- Eredeti üzenet --
  Feladó: Kuruc.info hírportál <szerk@kuruc.info>
  Címzett: Vidróczki Béni <avidroczki@vipmail.hu>
  Másolat:
  Elküldve: 00:20
  Téma: Re: hanuka buli

  És ha metálososk voltak? Kit érdekel. Te eltudnál képzelni metálos
  vagy bármely "nonkonformista" rendezvényt azzal a címmel, hogy Fuck
  Hanuka? Ugye, hogy nem.
  Az efféle "nonkonformisták" bibsi bólogatás mellett mindig csak egy
  irányba bátrak, vagyis valójában gyáva férgek vagy biboldók. Lásd a
  megszűnt Matula vagy a még mindig mocskolódó, közpénzt is rendszeresen
  kapó Tilos Rádió. Ahol "nonkonformistán" keresztények kiirtására
  buzdítanak, szarnak nevezik a Szent Koronát, folyamatosan uszítanak a
  konzervatív-keresztény magyarok és értékrendjük ellen, de sohasem
  csesztetnek rabbikat, hitközséget, nem gúnyolódnak a pajeszos bandán
  és vallásán.
  Szervezz meg az "ellenkultúra" jegyében egy Fuck Hanuka partit,
  meglátod, kapsz-e egyáltalán helyiséget hozzá az izraeli
  mintagyarmaton. Persze meg se fogod próbálni.

  Baszd meg a zsidó nonkonformizmust

Vidróczki Béni <avidroczki@vipmail.hu> írta, 2007.12.21.:

  ok..
  tényleg nem jelent semmit, hogy visszaírtál
  látom beakadt a kazetta és nem érted meg, hogy mit akarok mondani
  rögtön zsidózól meg szövöd az összeesküvés-elméleteket
  a judeobolserasszistákról akik kézben tartják az országot...
  zsír
  látom a bazd meg a valamit köszönési formuláról viszoont nem tudsz leszokni
  grat
  összeesküvés-elméletben és paranoiában szegény ünnepeket kívánok
  boldog újévet
  béci

Unalmas vagy. Nyilván nem az izraeli elnök jelentette ki, hogy
felvásárolják Magyarországot, hanem egy részeg matróz Timbuktuban.
Cionrasszisták pedig nincsenek, maffiák és összeesküvés nincsen, csak
a fehér keresztények lehetnek rasszisták.

A továbbiakban kímélj meg a faszságaidtól baszd meg a hanukádat vagy a
rézműves diplomádat.
♦♦

 
Kein Komment, schuldigung!

25 komment

Címkék: párbeszéd kurucinfo szélsőség zsidó buli fuck the x mass party

A bejegyzés trackback címe:

https://labanchirek.blog.hu/api/trackback/id/tr8277328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Maradék- (törölt) 2007.12.28. 20:10:39

Mit vársz tőlük? Magyarok... Nem fér a fejükbe hogy a cionrasszizmus ellen nem az a megoldás, hogy mi mégnagyobb rasszisták leszünk. agyilag zokni. iq negatív. Bassza meg a nemzet. ámen

-Maradék- (törölt) 2007.12.28. 20:11:47

Különben zsíros a blog, de még mindíg barom vagy...

labancinformator 2007.12.29. 23:46:18

vcces a csávó
de nem akarja felfogni, hogy itt nem jézusról volt szó, ezt kéne neki hangsúlyoznod. egyébként hősies vagy, nem is értem, hogy bírod

labancinformator 2007.12.30. 00:26:15

ja, és majd legközelebb kérdezd a judeobuzeráns kifejezés mikéntjéről, főleg a haszidokra kihegyezve.
meg a judeobolsevik kifejezés a bolsevizmus elvei alapján, főleg a vallásokról
és a liberálbolsevik értelme is érdekelne

aztán sztem hagyd abba

kurucos 2007.12.31. 12:56:48

\"Mit vársz tőlük?Magyarok...\" ehhez nem fűznék semmit, gondolkodjon el rajta ki-ki saját magában...

Arra viszont várom a válaszaitokat, hogy hogy lehet, hogy a magát láthatóan rendkívül intelligensnek képzelő labancinfósok elsiklanak a fölött, hogy az ártatlan, nonkonformista metál zenekarok soha nem rendeznek \"fuck hanuka\" vagy ehhez hasonló rendezvényt. A nonkonformista, modern \"magyar\" \"művészeink\" is mindig a keresztény, magyar értékrendből csinálnak viccet a különböző showműsorokban, tévében, írott és elektronikus sajtóban, rádióban, filmekben... vagy ez is valami paranoid, agyilag zokni képzelgés lenne, hm? Bizonyára azért nem is méltatták a tisztelt urak válaszra ezen sorokat, mert úgy gondoták:\"Pf...mit várjunk tőle...hisz magyar...\"

Üdvözlettel:
Egy egyébként nem konzervatív, keresztény, de metál zenét nagyon is kedvelő magyar.

labancfirkász · labanchirek.blog.hu 2007.12.31. 13:49:26

előszőr is kiosztanánk a labanhirek virtuális különdíját normális kommentező magatatartásért!
AZTÁN, kezdjük az elején:
minden országban létezik egy valamilyen nemzetű és vallású többség: ma magyarországon ez körül-belül a keresztény magyar. remélem ideáig még egyetértünk a kérdésben, mert ha nem akkor nem érdemes tovább mondanom. persze, él ma magyarországon kb. 150 norvég, nameg 35 szuhéli, de nem az ő kultúrájuk és nemzetiségük az irányadó. a zenében is van egy mainstream,-egy nagyobb tábor- ahova pl. márió meg a harmonikája tartozik és van egy nem populáris kultúrán alapuló underground: ha te kedveled a metált akkor azok a zenék nagy része utóbbi csoportba tartozik.
egyenesen ágon következik, hogy pl. az ace of agony nevű zenekar undorground keretek között fog megnyilvánulni. nem léphet fel 23-án a syma csarnokban a baba-mama karácsonyon, mert nem ez a rendeltetése, DE ugyanakkor december 10én se léphet fel a családi hanuka bulin, ua. helyszínen, mert egyszerűen nem oda való. és itt lép be gy fontos dolog a képbe: én nem azt állítottam, hogy ez a legjobb legtalálóbb név, amit metal partyra ki lehet találni, én csak arra próbáltam rávilágítani, hogy ez nem egy zsidó rendezvény volt, ellelentétben azzal h kuruc.infoék szerették volna ezt így beállítani.
nem tudom hogy a tévében milyen kifiguárázások vannak,(mert nincsen időm tv-re) de azt gondolom, hogy az nem feltétlenül sértés. ha az említett, szuhaéli lakosság 35főből álló Magyarországon élő közösségének, rtituális, vallási szertartásait figuráznák ki, azt nem értené, s nem is nézné senki...a paródiák is olyanokról készülnek, akik ismertek és kiérdemlik..
arról hogy "pff..mit várjunk tőle, hisz magyar"
nem nyilatkozom, mert nem az én pennámból származik...
ja igen, és az hogy nem gondolom magamat rendkívül intelligensnek, maximum csak szofisztikáltabban írok, vagy legalábbis igyekszem
ha valamire nem válaszoltam, vagy manipuláltam, akkor szóljál, hogy csapjak a számra

Armuth 2007.12.31. 14:08:37

"judeoköcsög tahó", "barom" stb. az argumentum ad hominem tipikus példája. Azaz azért nem igaz, amit a cikk írója állít, mert egy judeobolsevik, judeobuzeráns etc., ez az egyik leggyakrabban előforuduló logikai hiba. A Népszabadság cikke minden kétséget kizáróan megmutatta, hogy amit a kuruc.info állít, az finoman szólva is hazugság, koholmány, rosszindulatú ferdítés. Hogy miért nem működik velük a párbeszéd?
Nincs szükség logikára, érvekre és az igazságra, hogy gyűlölködjük, hogy uszítsunk.

-Maradék- (törölt) 2008.01.02. 20:55:09

"ehhez nem fűznék semmit, gondolkodjon el rajta ki-ki saját magában..."

Annyira szeretem, hogy az emberek nem értik meg hogy mit mondok/írok. Ezzel a mondattal, amit fikáztál, nem a magyarokat szidtam, hanem a magadfajtát, aki cionista összeesküvéselméletet gyárt a semmiből, és magyarnak nevezi magát. Pfff,

zsírsámán 2008.01.02. 22:22:10

Hát, az a baj, hogy be kell vallanom, ennek a kurucos turbómagyarnak tényleg valamiben igaza van. Ha szerveznének egy nyolc napos FUCK THE CHANUKA nevű goapartyt (vagy metálkoncertet, asszem tök mindegy), sokkal többen felháborodnának, például én is kurvára. A liberalizmus ugyanis pont arról szól, hogy az én szabadságom addig tart, ahol a másiké kezdődik. Márpedig egy ilyen nevű rendezvénnyel elég könnyen meg lehet sérteni valakit; és ha egy embernek ez rosszul esik, az már elég ahhoz, hogy tudomásul vegyük: ezt nem kellett volna.
Tudom, hogy a kuruc.info egy arrogáns, uszító és - szerintem - undorító portál, de nem biztos, hogy semmiben nincs igaza, nem kell mindenbe "belekötni", már bocs.
Tudom, írtad, hogy szerinted sem ez a találó név, de abban nem értek egyet, hogy nem határolódsz el tőle, mert szerintem ilyet tényleg nem engedhet meg magának senki.
Arról meg, hogy a Kulti a zsidó füvesek kulthelye, csak annyit, hogy én évekig jártam oda a zsidó cimboráimmal szívni:P...persze ebből nem általnosíthatunk...
Remélem nem bántottalak meg, mert nem az volt a célom, csak hogy egy kicsit elgondolkozz, köszönöm,

egy egyébként nem konzetrvatív, metál zenét nem annyira kedvelő, zsidó ember

labancfirkász · labanchirek.blog.hu 2008.01.03. 01:17:15

kedves zsírsámán!
egyáltalán nem sértesz meg, arra való egy komment, hogy visszajelzést adjon a postról, ha ez normálisan meg van fogalmazva és ki van fejtve, akkor azt hiszem nincsen para...

az hogy mekkora felháborodás lenne egy \"fuck the hanuka\" n. party azt el tudom képzelni, és tényleg gáz is lenne. DE Magyarországon nem államvallás az izraelita, sőt e felekezetet jelentő csoport, vallási kisebbségben van. UA. Izraelben a zsidó vallás, valamilyen meghatározó társadalmi, beállítottsági normát jelöl, vagy legalábbis annak valamilyen melléktermékét. ebből következik, ha OTT valamilyen non-komformista csoportosulás ki akarja fejezni, hogy ő mennyire underground és társadalmon kívüli akkor simán elképzelhető, hogy szervez egy FUCK THE HANUKA n. -nem goa, mert az ott elég mainstream irányzat de- mondjuk teszem azt egy noisecore rendezvényt. ott izraelben !azt gondolom, hogy egy normális országban és kulturális légkörben-pl. Berlinben- a normális reakció nem az lenne, hogy ezek nemzetsértő zsidóbérencek. ua. tudom, h nem szabad, és nincs is értelme a nyugathoz hasonlítani magunkat, de azt
gondolom, hogy -ha talán nem is etalon a west- azért lehet tőlük mit tanulni.
tudom, kéred, hogy határolódjak el, de nem teszem felülírott érveimből kifolyólag...

ja és a post scriptum: a kulti elég sok ember füves kulthelye (volt), de leginkább, azért mert évekig csak ott lehetett következmények nélkül szivogatni, úgy, hogy közben jó zenét is hallgass...

labancinformator 2008.01.04. 17:26:19

szerintem meg ha a rendezők azt mondják, hogy fuck the x-mass azt jelenti, amit, tehát nem jézussal meg a hárim királyokkal van a bajuk, akkor nincs vele gond. így nincs lehetőség összehasonlítani a hanukával.

zsírsámán 2008.01.04. 23:50:20

aha, persze, meg ha a fasiszta csőcselék azt mondja, h azt az árpádsávot véletlenül sem azért lengetik, amiért, akkor nincs vele gond. sántít...

labancfirkász · labanchirek.blog.hu 2008.01.05. 14:53:58

zsírsámán

válasz: hárommal fölötti komment
kollega úr kontárkodott, véleményünk nem egyezik

Gohan-san 2008.01.06. 03:37:00

Hogy a kuruc.info-s kollégát nem érdekli, hogy az esemény nem zsidó szervezésű, az hagyján, még egy csomó mindenről elfeledkezik a vagdalkozás hevében, de ez legyen az ő baja.

De egy valamit nem értek. Miért hiszi azt mindenki, élen a kuruc.info-s cikk szerzőjével, hogy a zsidóságnak tetszik a "Fuck The X-Mass" megnevezés?! Én mint egy teljesen átlagos zsidó fiatal, aki életében nem karácsonyozott, mégis 100%-ig tiszteletben tartva mások mindenfajta ünnepét és szokását, kifejezetten tahó dolognak tartom, hogy bárki ilyen néven tartson bármilyen rendezvényt, még akkor is, ha nyilvánvalóan nem a karácsonyból, mint keresztény ünnepből, hanem a karácsonyi agyonkommercializált időszakból akartak kissé hülyét csinálni, és ez amúgy is egy underground metálparty.

Üdv: egy ember

labancinformator 2008.01.06. 13:15:55

azt hiszem kérdésedet vehetjük költőinek is, nem?

Gohan-san 2008.01.06. 15:27:19

Ahogy mondod. :)

kurucos 2008.01.07. 02:20:55

No, hát bevallom kellemesen csalódtam egy-két hozzászólást illetőleg, kivéve egyet - de nem akarok fölöslegesen új frontot nyitni, főleg olyat, ami nem is ide tartozik, úgyhogy nem nevezném meg, szerintem úgy is ki lehet találni...

Mielőtt azonban hozzáfognék a véleményem kifejtéséhez, megköszönném a díjat, bevallom annak reményében írtam, hogy sikerül valamiféle értelmes, eredményrevezető kommunikációt nyitnom a két fél között - mégha ez igencsak néhányunkra korlátozódik perpillanat...de, hát valahol el kell kezdeni.

Egy valamit szeretnék elmondani, mint a gondolkodó szélsőjobboldaliak önjelölt képviselője: egyáltalán nem feltétlenül arról van szó, hogy a kuruc.info meg van győződve arról, hogy ezt a rendezvényt zsidók szervezték, esetleg célzottan cionista megrendelésre, hanem arról, hogy már megint egy "keresztény, fehér magyar" hagyomány a célpont. Ugyanakkor értem firkász okfejtését arról, hogy Magyarországon speciel ez a réteg adja a körül-belüli többséget, amit egy nonkonformista, underground metál zenekar "támadhat". Erre nem is igazán tudok reagálni, ez egy jogos, megalapozott álláspont. Erre az lenne a megoldás, hogy törvényileg szabályoznák, hogy egyszerűen tilos legyen olyan produkcióval előhozakodni, amely BÁRMELY népnek vagy vallásnak a hagyományait, nézeteit, jellemzőit stb... sértheti. Ilyen törvény persze (elvileg) létezik, csak éppen amikor ezt a "többséget" éri támadás vagy sértés, akkor mindenki csak magyarázgatni próbálja, hogy "hát ezt nem is így kell érteni, hanem azt valójában valahogy máshogy kell..."

Ha viszont valaki - ha már szóba kerültek többször is - a zsidóságról, a zsidó kulturáról, vagy akár a cigányokról mondana olyasmit, ami netalán megsértené őket, vagy legalábbis egy részüket, akkor az SZDSZ biztosan, az MSZP valószinűleg, a FIDESZ pedig elképzelhetően felemelné a szavát ellene (az MDF meg jól megmondaná, hogy mi mind úgy viselkedünk, mint a gyerekek a játszótéren.:P:) ), magyarázkodásnak nem lenne helye, mindenkit, amint lehet felelősségre vonnának, az eset (mondvacsinált) súlyától függően pedig meg is hurcolnák az illetőt.

Na, de hogy jön ide az, hogy a kuruc.info "zsidózik"? Hát úgy, hogy mindenki tudja - vagy legfeljebb nincs elegendő információ birtokában - hogy a médiában nagyon sok - nem állítom, hogy többségében - zsidó közszereplő van, az SZDSZ soraiban is, az MSZP-ben is, de persze ugyanez elmondható a FIDESZ-re is (az MDF-ről nem tudok nyilatkozni, mert még nem nőttem fel hozzájuk). Ezzel nincs is gond, egészen addig, amíg nem azt tapasztaljuk, hogy a kíváló honatyáink, akiknek a többség (elvileg) bizalmat szavazott, hogy képviseljék őket, a magyar embereket, éppen akkor felejtenek el hőbörögni, amikor a "keresztény, fehér, magyar" réteget éri sértés.

A nemzsidó képviselők szinte mindig elhatárolódnak mindenféle kissebséget érő támadástól (vagy legalábbis annak vélt esettől), de a zsidók nem szoktak (leszámítva a FIDESZT, akik csak azért teszik, hogy megőrizzék nemzeti álcájukat) vaskos kiáltványokat írni, nem szoktak hangzatos beszédeket mondani a keresztény magyarokat érő sértések ellen. Erre még rátesz egy lapáttal, hogy a showműsorokban látható zsidók is mindig megtalálják az alkalmat, hogy viccet csináljanak azokból, akik őrzik az ősi hagyományokat és esetleg fölvesznek egy ősmagyar süveget, vagy elmennek egy Trianon-megemlékezésre, és akkor azokról még nem is beszéltünk, akik esetleg nem értenek egyet azzal, hogy Magyarországot "felszabadították" az orosz katonák... így aztán egy átlagos, radikális jobboldali magyar, főleg, ha keresztény nem azt a következtetést fogja levonni az ominózus esetből, hogy hát ez csak egy nonkonformista metál rendezvény, ő meg volt olyan szerencsétlen, hogy a többségbe született, hanem azt, hogy - talán érthetően - már megint ők a célpont és senki egy büdös szót - már bocsánat - nem ejt ki a száján az érzéseik védelme érdekében, holott ha pl. ha a zsidóságról lenne szó vagy a cigányságról, ötpárti egyeztetést tartanának a növekvő rasszizmus megfékezése érdekében, és ilyenkor általában azzal jön a MAZSIHISZ, meg az ÖCO, meg az SZDSZ, meg az MSZP (...persze a teljesség igénye nélkül) hogy Magyarországon minden állampolgárnak EGYENLŐEK a jogai és mindenkinek ALKOTMÁNYOS JOGA, hogy őt senki az ő vallásában, világnézetében meg ne sértse!

Biztos vagyok benne, hogy ha egyetlen egyszer láthattuk volna valamelyik zsidó szervezet képviselőjét, vagy egy bevallottan zsidó politikust, amint arról beszél egy tetszőleges reggeli műsorban, hogy senkinek nem kéne a keresztények érzéseivel "játszadoznia", és hogy arra kéri a magyarországi zsidó közszereplőkett, hogy a békés együttélés érdekében ne történjen ilyen, akkor a "mi oldalunk" is - szerintem - másképp viszonyulna egyi lyen esethez, mint amilyen ez a "fuck the x-mass" ügy is volt.

Sokan nem azért vallanak szélsőjobboldali nézeteket, mert buták, vagy műveletlenek, hanem mert belefáradnak ezekbe a dolgokba, és sokan nem azért zsidóznak, mert következetesen elítélnek midnen zsidót, vagy mert azt gondolják, hogy mindenki, aki rosszat mond a "többségre" az bizonyára zsidó és az esemény maga valamilyen cionista mesterkedés, hanem mert látják, hogy mi történik az országban. Bocsánat, ezt pontosítanom kell: azt látják, hogy mi jelenik meg a médiában.

Sajnos nem az olyan zsidók kerülnek televízió képernyőre, mint amilyen például zsírsámán. Megmondom őszintén, bár rosszul esik a "turbómagyar" kifejezés, kissé ironikusnak érzem, szerencsére nem vagyok sértődékeny fajta és ő legalább rávilágít a gépezet alapvető hibájára, hogy Magyarországon csak "liberáliskodás" van (ha már "magyarkkodni" lehet Magyarországon).

Egy szó, mint száz: ez az egész, csak egy régóta növekvő, nagy súlyú jéghegy csúcsa. Ennek a jéghegynek pedig van neve is: magyarországi "demokárcia". A magam részéről nem tudom mit szólhatnék még ehhez a témához, lehet, hogy más topikban körülnézek és kezdek valamit az ottaniakkal is.:) Köszönöm mindazoknak, akik vették a fáradtságot és végigolvasták a hozzászólásomat, remélem sikerült érthetően átadnom a gondolataimat - hiába olvastam át háromszor, a végére jómagam is kicsit belekavarodtam már, de lehet, hogy csak fáradok...

Szebb jövőt mindnyájunknak!

labancfirkász · labanchirek.blog.hu 2008.01.08. 14:12:47

szebb jelent kurucos!
írtál az ún. kettős-mércéről, illetve arról, hogy a parlamenti pártok jolyjokerként lépnek fel a kisebbségek mellett... de ez populizmis, elvtelen retorika szavazógyűjtésre
az a véleményem, hogy a közélet és köztudat teljesen elpolitizálódott, ami nagyon rosszat tesz a társadolom fejlődése szempontjából
ennek hatása pl. az emberek nagyon egyszerű fekete-fehér látásmódja, kb. a sematizmus
és ez ugyanúgy elmondható az arany Bogár úr műsorába betelefonáló régivágású komcsi nyugdíjas nénire, aki elmondja, hogy milyen ronda fasiszta ez az OV meg a barátai és az egész fidesz csaló;
de igaz a kuruc.infora is meg az összes manipuatív sematizáló médiára. ha a kuruc.info ír mondjuk Alföldiről, akkor biztos azonkívül hogy össze-vissza
buziznak, elkönyvelik bibsinek, cionistának bárminek... ez hatalmas problém, és nem csak azért mert sértő, hanem mert sematizmusra, meg a fekete-fehér jellegű gondolkodásra inspirál
és ezért is probléma, hogy te pl., egy más politikai érzelmű ember idekeverdsz véletlenül erre a blogra
és "kurucus" néven írsz, gondolom azért, hogy mutasd ezt a szembenállást.(hozzátenném persze, hogy akkora szembenállás nem lehet, látom az utolsó mondatotból, hogy te is egy normális Magyarországon akarsz élni).

és pl. itt is előjön a sematizmus kérdése. hogy te el tudod-e fogadni, hogy egy liberális ember is olyan országot szeretne ahol jó élni. ez lenne nagyon fontos. mert ez tényleg így van, csak nyitottságra lenne szükség.

az a bekezdés, hagy maga után némi kivetni valót, hogy hány zsidó van a médiában...ez így ilyen formában (s egyébként bárhonnan nézve) nem megengedhető kijelentés, még egy gondolkodó szélsőjobboldalitól sem
írod, hogy a médiában jó lett volna látni valami zsidó embert, aki elhatárolódott volna a fuck the x-mass ügytől... erre annyit mondanék, hogy nemrégiben történt meg a bizonyos történelmi egyházas babazsúr, amire -igen gáz módon-nem mentek el a mazsihisz képviselői ... (mellékes, hogy olyan minősíthetetlen cikkek jelentek meg a kurucon ,hogy a zsidók aztán nem tartoznak a történelmi egyházak közés és soha nem is tartoztak, csak gennyes métely Magyarország testén...da-da-da)
de ezek után az EMIH, vagyis az egységes magyar izraelita hitközség és a Judapest szerkesztői flódnit küldtek Sólyomnak, jeléül annak, hogy elhatárolódnak a mazsihisztől.
ezt szerintem a korrekt széleskörben értékelhető magatartás erre aztán mit lehet olvasni a kurucon hogy sólyom a zsidók eledelével tömte a t. e. képviselőit...és ez csapódik le a szélsőjobb között..
ez gáz

és végül a demokrácia
ami nálad idézőjelben szerepel. ami igencsak közhelyes. valóban nincs fasza állapotban a magyar politka de gáz, hogy átitatja a közéletet meg az emberek látásmódját. de el kell ismerni, lehet hogy nem mindig hatékony de ez az egyetlen- eddig kitalált- élető államberendezkedés

labancinformator 2008.01.09. 00:13:10

churchillt idéző tanult kollégám fejtegetéséhez annyit hozzátennék, hogy az általad, vagy a kuruc által zsidónak nevezett személyek (persze ezt a titulust nem nehéz megkapni) már többször fejezték ki nemtetszésüket a keresztény, fehér, magyar, úgy általában akárkit sértő megnyilvánulások ellen. mint ahogy a tolis rádióban is az ominózus műsorban egyből elhatárolódtak pár éve, de ez valahogy nem tűnik fell általában, úgy tűnik neked sem.

az meg a másik, hogy a kuruc megnyilvánulásai pedig nem csak a szélsőjobbot sematizálják, hanem az egész jobboldalt, hiszen valljuk be, nem kizárólag a deklaráltan szélsőjobboldaliak olvassák előszeretettel, plusz az iskolások, akik lázadó kamaszságukat éppen pirosfehérben képzelik el, mert menő. tudatos itt is a sematizmus és mainpuláció, te is tudod

labancinformator 2008.01.09. 00:14:54

ja, és szerintem ez az egész keresztényellenes felhajtás, egy műbalhé, ahogy ezt egy vagy két bejegyzéssel lejjebb kifejtettem.

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.01.20. 05:35:29

A rendezvénynek azért ezt a nevet választoták mert a lázadást látták benne, szó sem volt itt keresztény dolgokról :D Mégha 200 rabbi lejtette volna bent a táncot valahol megérteném ezt a nagy ,,úristen most milesz a karácsonnyal" felháborodást.Nevetséges aki ezen képes agonizálni.Várom mikor kellt majd közfelháborodást egy 7pettyes katicabogár, mertha a szomszéd néni mesél róla az unalmas deha üvöltik az utcán hogy ,, úristen egy katicabogár", tuti mindenki odanéz :D Szenzációhajhászat, tiszta bulvár csak itt nem győzike a szereplő.

labancinformator · http://labancinfo.blog.hu 2008.01.20. 20:33:33

ki min háborodik fel...
ezt már orbánéktól kezdve megtanulhattuk, hogy az árpádsávos az ugyebár egy történelmi zászló, példaképpen

kisfaszom · http://t-online 2008.04.09. 22:26:58

flexsnake-provokatör labancinformátor-szerkesztö klugscheisse a többi is mind köcsög magyargyülölö zsidnyák sleim

labancinformator 2008.04.11. 00:35:53

a t-online péniszméret irigység strikes back?
süti beállítások módosítása